Willkommen bei

Porco Fidelio Luzern

Gästebuch

Wir freuen uns über jeden Eintrag in unserem Gästebuch!

Kommentare: 5
  • #5

    Anita us Laax (Montag, 10 Oktober 2022 20:28)

    Liebi Porcos
    Danke nomal ganz herzlich für die geniali Überraschig! Ich han mich rüüüdig gfreut üch alli endlich wieder mal z‘gseh und z‘ghöre! ☺️ Grüessli, eini vo üchne gröschte Fäns…�

  • #4

    Coni Feierabend (Samstag, 01 Dezember 2018 12:13)

    Schön esch es gsi, Euer Auftritt im Dorzögli am 30.11.2018 zäme Met de Formation Edelschweiss.
    Ech freue mech of`s nöchscht Johr am 22.11.2019

    Sportschützen Luzern

  • #3

    Side und Steffy (Dienstag, 19 Dezember 2017 11:28)

    Wir bedanken uns nochmals für die Einladung zum Weihnachtsessen vom 15.12.2017 in der Alpgschwänd. Es war ein unvergessliche Abend in toller Gesellschaft...
    Macht weiter so...... !!

  • #2

    Ceo Benedetti (Montag, 09 Dezember 2013 11:53)

    es rüüdig schweinischs Wiehnachtsässe gsi... danke allne wo debii gsi send

  • #1

    Ceo Benedetti (Dienstag, 26 November 2013 11:46)

    Freu mi scho uf s Wiehnachtsässe am 7.12. em Dorzögli....met musikalischer Onderhaltig...